Wednesday, June 22

wedding

i'm 21 years old. bila umur dah macam ni, orang mula la tanya, bila nak kahwin? dah ada calon ke belum? so, bila malas nak jawab soalan macam tu, i will smile and blah dari situ. haha.


so, anyway.. tadi aku tengok video-video wedding di youtube. then ada keluar link wedding proposal. and yang menarik perhatian aku, best wedding proposal. huhu.

ada banyak dan macam-macam gaya orang nak propose the love one. orang tersayang la katakan. memang sweet la kalau uols tengok.

ada dua video yang aku rasa memang lain dari lain dan creative. but of course, SWEET DAN ROMANTIC WEEHHHHH !! :P



i guess this is the best :) sebak aku tengok. berair la sikit mata. haha



yang ni, creative. hehe. pandai betul ^_^




dua-dua best weh. yang aku ni, bila entah. macam mana entah. hehehehe :p